עיצוב פנים דירות יוקרה

המושג "עיצוב פנים דירות יוקרה" מתקשר אצל רובנו עם חללים רחבי ידיים בפנטהאוזים גבוהים, בבתים פרטיים ובמגדלי מגורים שכוללים אלמנטים עיצוביים הנתפרים ייחודית לפרויקט ומשדרים המון פאר, יוקרה, סגנון ושיק.

מעצבת הפנים ליאת באר, הנחשבת לאחת הוותיקות והמובילות בתחום, מסבירה שהמשמעות של המושג היא שכל הפתרונות והאלמנטים נדרשים להיות לא פחות ממושלמים, כשהדבר נוגע הן למבנה והגימור והן לעיצוב והסטיילינג.

כל המרכיבים הללו נועדו להבטיח חווית מגורים איכותית ומשודרגת, ובה בעת לעורר השתאות ולהוות מקור להשראה בקרב אורחים והמבקרים. עם זאת, מעצבת הפנים ליאת באר מדגישה שכל אחד יכול, למעשה, להפוך את האבן שהוא נושא בידיו ליהלום יפהפה ואת הדירה המוזנחת לפנינה אמתית ויוקרתית של ממש.

הטרנד הלוהט כיום: רכישת דירות ישנות ומוזנחות והפיכתן לבית חלומות יוקרתי

אם בעבר הייתה הנישה של עיצוב פנים דירות יוקרה שמורה למגדלי מגורים יוקרתיים ופנטהאוזים רחבי ידיים, שהרי הטרנד הלוהט כיום הוא רכישת דירות קטנות, ישנות ומוזנחות ולהפוך אותן לבית חלומות יוקרתי, זאת בהשקעה כספית בהחלט סבירה.

מעצבת הפנים ליאת באר מסבירה שלא רק דירות הממוקמות במגדלים מנקרי עיניים מאפשרות יישום של עיצוב פנים יוקרתי, ובעזרת המומחה הנכון, ניתן להפוך כל חלל, למעשה, קטן, מחניק וצנוע וככל שיהיה, לדירת חלומות יוקרתית.

השלבים בתהליך בדרך לעיצוב פנים דירות יוקרה כוללים את שכירת שירותיו של מעצב פנים המתמחה בעיצוב דירות יוקרה בחירת הסגנון עיצובי התואם את הטעם האישי. במהלך ההתקשרות עם איש המקצוע, חשוב לוודא שמתקיימת ביניכם שפה משותפת ושניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות.

עיצוב פנים דירות יוקרה: מקסימום סטייל מאופק ומינימום רעש ויזואלי

עיצוב פנים דירות יוקרה צריך להיעשות על ידי בעלי מקצוע איכותיים ומנוסים, שיודעים להעניק לכל פרט תשומת לב גבוהה, ולתת לו את הטאצ' הנכון. מעצבת הפנים ליאת באר מציינת שמאחורי הביטוי "עיצוב דירות יוקרה" מסתתר לו עולם כמעט אינסופי של מקצוענות ויידע, טאץ' וירידה עד לרמת הפרטים הקטנים, כמו גם ראייה לטווח הרחוק וגימור באיכות שאינה פחות ממושלמת.

ראוי לציון כי המילה "יוקרה" עשויה להתפרש במגוון אופנים ודרכים. יחד עם זאת, כל הדירות המסווגות כדירות יוקרה מתאפיינות בכמה מוטיבים משותפים כגון עיצוב בקווים נקיים, עם מקסימום סטייל מאופק ומינימום רעש ויזואלי, תוך מתן תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט. כמו כן, העיצוב היוקרתי חייב להישאר מעודכן ודורש התקדמות ברוח הזמן, תוך כדי יישור קו עם קונספטים השולטים, זאת במטרה למנוע עיצוב בסגנון מיושן וארכאי.

עיצוב פנים – דירות יוקרה ושילוב אומנות בהן

בעיצוב פנים דירות יוקרה מהוות חללים שכל מעצב פנים נדרש לשלב בהן אלמנטים רבים וזאת כי מדובר בחללים רחבים, כשברוב המקרים ניתן לשלב בו פרטי אומנות נחשבים ויקרים. 

בעיצוב פנים דירות יוקרה בישראל הפכו לכאלו המכתיבים טרנדים וגישות חדשות הנוגעות לתחום העיצוב. לאורך שנים, היה ניתן לראות כיצד בעלי דירות יוקרה הפכו את החללים בדירות למקומות בהם ניתן לשלב פרטי אומנות שהפכו למשמעותיים ומובילים באפיון הדירה ואף כביטוי לאישיות בעלי הדירה. 

רכישת פרטי אומנות און ליין

לאורך 2020 נרשמה עלייה משמעותית ברכישת פרטי אומנות און ליין עבור פרויקטים בעיצוב פנים דירות יוקרה ואף עבור פרויקטים של דירות סטנדרטיות. המגמה של רכישת פרטי אומנות און ליין אינה שמורה רק לגולשים מישראל והיא נרשמה במדינות מערביות נוספות, כשברובן קיימת עלייה של 15% לתקופה המקבילה אשתקד. 

חלק מהסיבה לעלייה זו, טוענים מעצבי פנים, היא כאקט של פיצוי עבור הרוכשים אשר נמנע מהם ב-2020 להוציא כסף על בילויים אחרים דוגמת חופשות בחו"ל, מפגשים עם חברים ומשפחה ועוד. השהייה הארוכה בבית, מנגד, הביאה אותם לרצות ולהשקיע כספם בחלל זה ומכאן הסיבה לעלייה ברכישת פרטי אומנות און ליין. 

רכישת און ליין של פרטי אומנות ישראלים מהאתר 1 of 135

הגלריה הישראלית 1 of 135 מאפשרת להזמין פרטי אומנות און ליין דרך אתר האינטרנט שלה. בגלריה באתר ניתן ליהנות ממבחר רחב של יותר מאלף יצירות אומנות שיוצרו אך ורק על ידי אמנים ישראלים. שם הגלריה מגיע מהקונספט שלכל יצירה מודפסים עד 135 פריטים ממוספרים וחתומים על ידי האמן עצמו. 

בגלריה ניתן למצוא גם את מחלקת on of a kind שבה ניתן למצוא יצירות המודפסים בעותקים בודדים. 

עוד ניתן למצוא באתר שירות של ייעוץ אומנותי בעבור החללים בהם תרצו לשלב פרטי אומנות של הגלריה. שירות זה ניתן לא פעם גם למעצבי פנים המעוניינים לשלב דעתם של אלו שתחום האומנות הפך לחלק מחייהם. 

המחירים בגלריית 1 of 135 מתחילים במחיר של 300 ₪ ליצירה ומשתנים בהתאם לגודלן, לטכניקות, אופן המסגור ובהן כמובן למצוא את הפריטים המתאימים לעיצוב פנים דירות יוקרה. 

דירת יוקרה  – איך מגשימים חלום?

עיצוב פנים דירות יוקרה נועד ליצור סביבת מגורים מיוחדת ומרגשת, נעימה ואסתטית המגשימה את כל חלומותיכם. בעזרת עיצוב פנים מוקפד הדירה שלכם יכולה להיות כל מה שדמיינתם.

אצלנו תמצאו את מירב פתרונות העיצוב המקצועיים, לתכנון מרחב מרשים המשקף את האופי הייחודי שלכם. אנו משלבים תכנון ודיוק בפרטים תוך התאמה מלאה לצורכי המשפחה שלכם ולאופי הייחודי של הבית שאתם רוצים ליצור. עיצוב פנים דירות יוקרה בסגנון הנבחר על ידכם, בקו נקי ועכשווי ההולם את העקרונות העיצוב המתקדמים ביותר בעולם. 

עיצוב יוקרה של חללים, תאורה, חפצי אומנות יחד עם מציאת פתרונות פרקטיים ועיצוביים יהפכו את הדירה שלכם לחלל נוח ומזמין שנעים לעבוד בו, לארח ולשהות בו בכל יום, עם אפקט נוצץ ויוקרתי. אצלנו תקבלו ראיה עיצובית, מרחבית ומעשית גם להווה וגם לקיחה בחשבון של העתיד.

מהו תהליך עיצוב פנים דירות יוקרה ומה הוא כולל?

תהליך עיצוב דירת חלומותיכם היוקרתית כולל את הרמה התכנונית והחוויה העיצובית. אנו מציעים עיצוב פנים דירות יוקרה בו כל פריט נבחר בקפידה ועוזר ליצור הרמוניה ואווירה רצויה.

אנו מאמינים כי הצלחה טמונה בשיח והליך משותף עם הלקוח ולכן כל פרויקט מותאם לצרכים שלכם. 

נחלק את המרחב בצורה אופטימלית לחיי יומיום כמו גם לאירוח. נבחר יחד אבזור, יצירות אומנות, פתרונות פרקטיים לחדרים השונים ונדגיש את סגנון החיים שלכם והאופי הייחודי של המשפחה שלכם. נבין יחד מהן הדרישות שלכם למרחב מגורים עם דגש על נוחות, פתרונות פרקטיים ויצירת מרחב המאפשר מנוחה, שלווה וייחודיות. יחד נגשים באופן המיטבי את הפוטנציאל של פנים הבית שלכם לעיצוב פנים של דירות יוקרה נעים ופרקטי, כזה שתהיו גאים לארח בו ותיהנו ממנו בכל יום, בהתאם לצרכים המשתנים של המשפחה.

עיצוב פנים דירות יוקרה – ליצור חלום!

מה הסגנון שלכם? איזה עיצוב אתם חולמים לבית שלכם? האם אתם אוהבים סגנון עיצוב פנים אקלקטי? מודרני ועכשווי מחד, המשלב באופן חופשי בין סוגי העיצוב השונים מאידך, ומאפשר אווירה חמימה וייחודית. הריהוט והפריטים הדקורטיביים משתלבים בו ויוצרים אווירה ביתית ומזמינה. או אולי עיצוב פנים דירות יוקרה בסגנון מודרני? עיצוב הייטקיסטי וחללי פנים המעוצבים באופן מינימליסטי. גווני אפור, לבן ושחור וקווים ישרים ושימוש בחומרי גלם 'אורבניים' כגון בטון וזכוכית. או אולי אתם בכלל בראש של עיצוב פנים קלאסי עם עיצוב אירופאי כמו רהיטי עץ כהים ועתיקים, גווני שמנת, לבן וזהב. ומה עם עיצוב בסטייל רטרו? עיצוב פנים של שנות ה-50 של המאה שעברה עם שילובים של פלסטיק ופורמייקה. קירות מעוטרים בטפטים ושימוש בצבעים כמו ירוק, צהוב וכתום. בכל סגנון שתבחרו, אנחנו נעזור לכם למצוא את האני האמיתי שלכם וניצור יחד אווירה ייחודית וקסומה ובית מהחלומות.

עיצוב פנים דירות יוקרה מתאפיין לרוב בחללי פנים גדולים מאפשרים שילובים ייחודיים של עיצוב הפנים והתאורה, עם שילוב מרהיב של הנוף הנשקף ועיצוב חלל הסלון והבית. אנחנו אתכם משלב הרעיון ועד לגמר העיצוב והסטיילינג. תכנון עיצוב החלל, בחירת חומרי הגלם והתאמת כל חלקי העיצוב עד לפריטים הקטנים. 

מחפשים עיצוב פנים דירות יוקרה?

אם אתם מחפשים הקשבה והבנה מדויקת לצרכים שלכם של עיצוב פנים דירות יוקרה בשילוב עם מקצועיות וכישרון – הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמחים בעיצוב יוקרתי לווילות, בתים פרטיים ודירות יוקרה. עיצוב איכותי שהופך כל חלל לבית מפואר.

עיצוב פנים דירות יוקרה בקו ייחודי וביצוע מוקפד עם דגש על כל חלל בדירה בסטנדרטים הכי גבוהים שהשוק יכול להציע והתאמה לדרישות שלכם. אצלנו תקבלו תכנון ועיצוב בתים יוקרתיים בסטנדרט הגבוה ביותר. עיצובים מרהיבים המשלבים בין סגנון החיים שלכם לחוויית מגורים קסומה. ליאת באר מציעה לכם ידע וניסיון עשיר בעיצוב דירות יוקרה ופאר, כולל פנטהאוזים ודירות הממוקמות במגדלי בניינים יוקרתיים. בשילוב חומרי הגלם ייחודיים לעיצוב חללי דירות איכותיים ונדירים לפי טעמכם!

ליאת באר מעצבת פנים בעלת ניסיון עשיר בעיצוב פנים דירות יוקרה, מציעה לכם תהליך מרגש של תכנון ועיצוב תוך תקשורת טובה, שיתוף והקשבה. הליך מקורי, יצירתי ולווי מקצועי וקפדני ליצירת חלל מגורים אישי, יוקרתי והרמוני.

עיצוב פנים דירות יוקרה | ליאת באר

בואו נדבר

השאירו פרטים בטופס ונשוב בהקדם.

כל הזכויות שמורות לליאת באר - אדריכלות ועיצוב פנים